| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Marlene
|
Geplaatst: Ma Jan 11, 2010 2:33 am Onderwerp: Even voorstellen |
|
|
Hoi everyone,
Mijn naam is Marlene, ben 24 jaar oud en ik studeer MWD .
Ik heb het eerste en tweede jaar in 1 jaar gedaan en ik zit nu in het vierde jaar. Ik heb mijn derdejaarsstage er net op zitten. Ik vind het een erg interessante studie.
Lijkt me leuk om hier mee te discussieren!
Groetjes Marlene _________________ "some think it's holding on what makes one strong.. Sometimes it's letting go" |
|
| Naar boven |
|
 |
Floor Teamlid
|
Geplaatst: Ma Jan 11, 2010 11:38 am Onderwerp: |
|
|
Welkom Marlene! 't Is hier een beetje rustig de laatste tijd maar je hebt nu in ieder geval al wat leven in de brouwerij gebracht.  |
|
| Naar boven |
|
 |
Ninoc Teamlid
|
Geplaatst: Za Jan 16, 2010 11:15 pm Onderwerp: |
|
|
| Welkom! |
|
| Naar boven |
|
 |
Marlene
|
Geplaatst: Di Jan 19, 2010 3:04 am Onderwerp: |
|
|
Thanks!! Is inderdaad rustig! maar ik kijk gewoon af en toe eens wat rond  _________________ "some think it's holding on what makes one strong.. Sometimes it's letting go" |
|
| Naar boven |
|
 |
Floor Teamlid
|
Geplaatst: Di Jan 19, 2010 7:12 pm Onderwerp: |
|
|
| Marlene schreef: |
Thanks!! Is inderdaad rustig! maar ik kijk gewoon af en toe eens wat rond  |
En blijf ook vooral posten!  |
|
| Naar boven |
|
 |
Marlene
|
Geplaatst: Do Jan 21, 2010 3:04 am Onderwerp: |
|
|
Hehe.. ja ik zat net vet enthousiast een reactie te schrijven... zag ik halverwege dat het onderwerp van 2008 was.. dus maar gedelete haha :P
Ik heb nu nog vakantie van school.. eerste week van februari begin ik weer en ik heb er ZIN IN!!! ik merk het echt dat ik het mis.. Heb zelfs alweer boeken besteld.. iets waar ik meestal mee wacht tot ik van de docent te horen heb gekregen wat ik nodig heb :P Nu vond ik de boeken op de lijst zo interessant dat al heb ik ze straks niet nodig ik ze WEL wil lezen hahaha... _________________ "some think it's holding on what makes one strong.. Sometimes it's letting go" |
|
| Naar boven |
|
 |
Linda40
|
Geplaatst: Wo Jan 27, 2010 8:29 am Onderwerp: Alsnog voorstellen |
|
|
Hallo allen,
ik was al druk aan het reageren op het forum en vergeet mezelf voor te stellen!
Ik ben Linda, 40 jaar en ben van plan de opleiding MWD in September te gaan volgen bij InHolland Rotterdam.
Moet hier eerst de 21+ toets voor doen aangezien ik geen relevante vooropleiding heb.
Ik heb erg veel zin in de studie maar vind het wel een moeilijk om een goede combinatie te vinden met het werk/studie/moederschap en ben dus ook nog alleen.
Ben momenteel voor 24 uur werkzaam in de thuiszorg en kan daar prima van rondkomen maar mist de uitdaging in dit werk vandaar mijn keuze voor MWD.
Jammer dat er weinig mensen actief zijn op dit forum maar degene die er zijn wens ik veel succes met werk & studie,
groeten Linda. _________________ Niets is onmogelijk als we het samen doen |
|
| Naar boven |
|
 |
SjoerdvanGurp Teamlid
|
Geplaatst: Zo Apr 11, 2010 12:33 pm Onderwerp: |
|
|
Welkom!
Het forum actief houden moet vooral gebeuren door gebruikers als jullie, jullie klasgenoten, collega's enzovoorts. Dus moedig iedereen vooral aan om zich in te schrijven op dit forum en actief mee te gaan doen!
Groetjes
Sjoerd _________________ Je moet niet doen wat je wil maar willen wat je doet |
|
| Naar boven |
|
 |
SjoerdvanGurp Teamlid
|
Geplaatst: Zo Apr 11, 2010 12:36 pm Onderwerp: |
|
|
Owh... en aangezien ik nogal lang niet meer online ben geweest op dit forum, zal ik me ook even voorstellen:
Ik ben Sjoerd, 26 jaar en ik werk bij de directie sociale zaken van de gemeente Breda. Ik hou me daar bezig met het beleid omtrent schuldhulpverlening en daarnaast allerlei klussen op beleids- en kwaliteitsterrein. Er divers Naast mijn werk volg ik de opleiding Metropool via de Nederlandse School voor Openbaar Bestuur. Erg boeiend!
Doordat dit wel een beetje druk is ben ik wat weinig op het forum, maar ik heb nu weer even een wat rustigere periode en daarom maar even een actieve spurt op deze website! _________________ Je moet niet doen wat je wil maar willen wat je doet |
|
| Naar boven |
|
 |
|