| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Tapion

|
Geplaatst: Ma Mrt 22, 2010 11:37 am Onderwerp: |
|
|
Zullen we overgaan in concrete stappen?
Dan blijf ik dit keer consequenter aanwezig  _________________ Nihil est incertius vulgo |
|
| Naar boven |
|
 |
Beshta
|
Geplaatst: Wo Mrt 24, 2010 10:26 pm Onderwerp: |
|
|
Hoi,
Ik heb me voorgenomen om vaker op het forum te komen. Vind het wel leuk hier.
Ik wil best wel reclame maken en al mijn medestudenten die ik ken aanraden om zich hier aan te melden? _________________ Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn zoalng je maar beter bent dan de rest |
|
| Naar boven |
|
 |
Tapion

|
Geplaatst: Do Mrt 25, 2010 10:08 am Onderwerp: |
|
|
Kijk thnx! Beshta
Stap 1 is gezet met een zeer aantrekkelijk voorstel, nu de rest
Admins? _________________ Nihil est incertius vulgo |
|
| Naar boven |
|
 |
Beshta
|
Geplaatst: Vr Mrt 26, 2010 12:51 am Onderwerp: |
|
|
No problemos..
Ik vind het ook op het forum beetje onoverzichtelijk.. Ik wil niet zeuren of zo..Maar er zitten nog topic van 2008 en alles is beetje door elkaar. Kan hier aub iets aan gedaan worden?
 _________________ Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn zoalng je maar beter bent dan de rest |
|
| Naar boven |
|
 |
Ninoc Teamlid
|
Geplaatst: Za Mrt 27, 2010 7:43 pm Onderwerp: |
|
|
Ik ben dan wel teamlid, maar eigenlijk kan ik hier niks.
Loic is achter de schermen betrokken, maar leest hier weinig. Ik wil je aanraden om met verzoeken en problemen via een privébericht contact met Loic op te nemen! |
|
| Naar boven |
|
 |
Floor Teamlid
|
Geplaatst: Ma Mrt 29, 2010 3:18 pm Onderwerp: |
|
|
Ja ik ben ook teamlid maar ik kan helemaal niks. Wat mij betreft smijten we er ook wat ouwe meuk uit.
Maar denk dat de meest belangrijke vraag is: hoe krijgen we meer actieve forumbezoekers? Niet alleen studenten maar ook werkende maatschappelijk werkers van divers pluimage. |
|
| Naar boven |
|
 |
Tapion

|
Geplaatst: Ma Mrt 29, 2010 8:32 pm Onderwerp: |
|
|
Ik denk serieus dat we het hele forum op de schop moeten gooien.....
Met de huidige stand van zaken zie ik geen vooruitgang. Er staan gegevens op de site van jaren terug, zelfs vacatures.....
En topics die al lang zijn overleden..... :S
Met andere woorden, geef een paar mensen de macht om te veranderen! _________________ Nihil est incertius vulgo |
|
| Naar boven |
|
 |
Floor Teamlid
|
Geplaatst: Ma Mrt 29, 2010 9:38 pm Onderwerp: |
|
|
Goed plan!
Resumerend.
- Forum op de schop.
- Ledenwerven. |
|
| Naar boven |
|
 |
SjoerdvanGurp Teamlid
|
Geplaatst: Za Apr 10, 2010 1:55 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb geloof ik wel de mogelijkheid shit weg te gooien... maar waar te beginnen!!?!?!??
Ben vandaag wel aan de linkpagina's begonnen om daar wat updates in aan te brengen en wat meuk weg te gooien. Ik zal ook eens wat op het forum gaan kijken en gelijk kijken wat ik wel en niet mag. _________________ Je moet niet doen wat je wil maar willen wat je doet |
|
| Naar boven |
|
 |
SjoerdvanGurp Teamlid
|
Geplaatst: Zo Apr 11, 2010 1:48 pm Onderwerp: |
|
|
Nou, ik heb ondertussen het moderaten aardig door Zo heb ik dit topic even gehakt uit het eigenlijke topic omdat het anders wel erg lang wordt. Dus nu alle berichtjes vanaf 2010 waarin we concreet kunnen kijken wat we kunnen doen om dit forum weer wat aantrekkelijker te maken.
Ik heb een hoop oude meuk weggehaald en wat slotjes gehangen. Als jullie suggesties hebben om nog meer dingen weg te halen of te sluiten mail me dan even op sjoerd *at* maatschappelijkwerk.com dan haal ik het weg!
Ben benieuwd naar de suggesties  _________________ Je moet niet doen wat je wil maar willen wat je doet |
|
| Naar boven |
|
 |
SjoerdvanGurp Teamlid
|
Geplaatst: Zo Apr 11, 2010 2:19 pm Onderwerp: |
|
|
Floor en Tapion, kan ik jullie verleiden moderator te worden? Zodat jullie onderwerpen kunnen locken en/of verwijderen? _________________ Je moet niet doen wat je wil maar willen wat je doet |
|
| Naar boven |
|
 |
Floor Teamlid
|
Geplaatst: Zo Apr 11, 2010 3:44 pm Onderwerp: |
|
|
| SjoerdvanGurp schreef: |
| Floor en Tapion, kan ik jullie verleiden moderator te worden? Zodat jullie onderwerpen kunnen locken en/of verwijderen? |
Mij wel als het niet al te moeilijk is wat ik moet doen. Misschien is het handig om een prullenbak (oid) te maken waar afgesloten topics nog korte tijd in bewaard en dus gelezen kunnen worden. |
|
| Naar boven |
|
 |
SjoerdvanGurp Teamlid
|
Geplaatst: Zo Apr 11, 2010 9:26 pm Onderwerp: |
|
|
Ha Floor,
Er is een 'prullenbak', maar die is niet zichtbaar voor reguliere gebruikers, die staat op een afgesloten gedeelte, zodat als we spijt hebben we een verwijdering nog ongedaan kunnen maken.
Het is niet heel moeilijk, je ziet vanaf nu, rechts onderin je scherm dat je geautoriseerd bent het forum te moderaten. Als je dat aanklikt kom je denk ik een heel eind... Anders hoor ik het graag!
Groet,
Sjoerd _________________ Je moet niet doen wat je wil maar willen wat je doet |
|
| Naar boven |
|
 |
Floor Teamlid
|
Geplaatst: Zo Apr 11, 2010 10:54 pm Onderwerp: |
|
|
Ik denk dat ik er wel uit kom en anders hoor ik het wel. Ook als ik teveel weggooi trouwens...  |
|
| Naar boven |
|
 |
Ninoc Teamlid
|
Geplaatst: Zo Apr 18, 2010 7:41 pm Onderwerp: |
|
|
| Loic had mij ooit gevraagd om wat in het forumbeheer te doen, ik zei 'ja' omdat ik dacht dat ik moderator werd (ik ben zeer bekend met moderaten op PHP-forums), maar ik kan helemaal niks! |
|
| Naar boven |
|
 |
SjoerdvanGurp Teamlid
|
Geplaatst: Zo Apr 18, 2010 8:18 pm Onderwerp: |
|
|
Bij deze heb je alsnog de moderatorrechten Ninoc. Dan zijn we nu met drie moderators:
Floor, Ninoc en ikzelf. Dat lijkt me voldoende.
Op naar de andere geweldige ideeen om dit forum meer leven in te blazen  _________________ Je moet niet doen wat je wil maar willen wat je doet |
|
| Naar boven |
|
 |
Tapion

|
Geplaatst: Do Mei 06, 2010 1:47 pm Onderwerp: |
|
|
Ik ben weer van de partij
Mijn excuses voor mijn afwezigheid, ik heb een tragedie doorgemaakt in m'n familie. mijn jongste schoonzusje is verongelukt begin april. Jullie begrijpen dat zoiets er in hakt en dat nog steeds doet.
Maar ik pak de draad weer op
Goed om te lezen dat er van alles aan het veranderen is!
Staat het aanbod nog steeds open om mij ook tot mod te benoemen? _________________ Nihil est incertius vulgo |
|
| Naar boven |
|
 |
|